Onsdag!

Har inte gjort ett skit i dag har varit hemma från skolan är så jävla förkyld har ont i halsen och ont i huvet de suger ganska hårt!. sen började jag svättas så förbannat mycket så jag var tvungen att gå ut och gå till nelle då kom vi på den brilljanta iden att göra en blogg till mig så Nelle hjälpte mej me de och de ska hon ha ett tack för :) så de är jag nöjd me :D

Nu ser jag på Discovery och ska snart gå å lägga mig lär bli svårt att komma upp ur sängen i morgon, ska upp halv 7 så. haha nu till sängen bye


Kommentarer
Postat av: Nelle

haha så du va bara med mig för att du svettades?? OKEJ SCHYSST DÅ!!! ;) hahah btw jag fixade ditt inlägg med maidengrejen! va ba tvungen!

2008-09-03 @ 23:22:25
URL: http://nellebosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0