Helgen


I fredags var jag pierre och nelle hos simon och såg film och drack nå öl var ganska kul faktiskt.
vi såg Super hero movie den var faktiskt ganska så rolig höll typ gå garva ihgjäl mig men den var itne bättre än mina förväntningar men den dög iallfall sen drog vi ner på stan och träffa matilda och så gick vi till pierre och såv där :)

jag som hade tänkt ta de ganska lungt i lördags med de gick ju inte så bra, Nelle fråga om jag skulle me till stan och se Crystal caravan (pierres band) men jag rymdes inte i bilen så tog bussen in och träffade måns och linnea så vi gick runt på stan ett tag och snackade tills crystal skulle spela och då kom nelle in till stan så vi gick och såg dom var typ bästa spelningen jag har sett men det kanske berodde på att jag var nykter har typ aldrig sett dom förut när jag har varit nykter så de va kung aja ska gå och lägga mig nu men här kommer tile bilder på Crystal :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0