Bästa sommaren ever!

Tjenixen! det här var den bästa sommaren i mitt liv först drog jag till Nelles stuga och var där en vecka simon var där pjär var där allt var kanon åkte flotte och åt god mat.

och nu var det dags för Göteborg jag Nelle Love Malin och Challe tog tåget ner och bodde hos Malins kompis Buggen i hans lilla lägenhet. sen träffade vi Emma-maria som är typ den trevligaste person jag träffat. Vi hade hur kul som helst ihop. Emma-maria är då Buggens flick-vän :)

Nu till höjdpunkten med hela resan IRONMAIDEN. de var det mäktigaste jag gjort i hela mitt liv 56100 pärs och hur mycket drag som helst Fear of the dark var den mäktigaste låten enligt mej har velat höra den live sen jag hörde den första gången.

Kommentarer
Postat av: sanibo

satans nice macce!

2008-09-03 @ 21:39:05
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0